نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آرزوهای تحصیلی مدل‌سازی ساختاری تأثیر آرزوهای تحصیلی بر نابرابری آموزشی در بین دانش‌آموزان دختر و پسر مقطع پیش‌دانشگاهی [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 37-50]
  • آموزش از طریق بازی آموزش از طریق بازی بر بهبود نگرش ریاضی دانش‌آموزان دختر مقطع ابتدایی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 122-135]
  • آموزش به روش سؤالات هدفمند اثربخشی آموزش به روش سؤالات هدفمند بر عملکرد ریاضی و تفکر [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 240-252]
  • آموزش خود- دلسوزی شناختی مقایسه‌ی اثر بخشی روش‌های آموزش خود- دلسوزی شناختی و درمان متمرکز بر هیجان بر بهبود سلامت جسمانی و روانی دانش‌آموزان مبتلا به افسردگی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 153-169]
  • آموزش والدینی بارکلی اثربخشی آموزش والدینی بار کلی بر کاهش نشانه‌های اختلال نافرمانی مقابله‌ای در کودکان پیش‌دبستانی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 82-103]

ا

  • ابعاد ساختار سازمانی تبیین نقش ویژگی‌های محیط شغلی و ساختار سازمانی مدارس بر تعهد سازمانی و تعهد حرفه‌ای دبیران [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 27-47]
  • اجتماعی و آموزشی ارزیابی الگوی نقش مؤلفه‌های ادراکات کیفیت کلاسی در مؤلفه‌های ناسازگاری دانش‌آموزان دختر دبیرستان‌های مشهد [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 93-110]
  • احساس کنترل بررسی نقش احساس کنترل، حمایت اجتماعی و سلامت عمومی در اضطراب امتحان دانش‌آموزان دختر پایه‌ی سوم مقطع متوسطه شهرستان ارومیه [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 143-156]
  • اختلالات تغذیه نقش عوامل روان‌شناختی در پیش‌بینی اختلال پرخوری [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 86-105]
  • اختلال پرخوری نقش عوامل روان‌شناختی در پیش‌بینی اختلال پرخوری [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 86-105]
  • اختلال نافرمانی مقابله‌ای اثربخشی آموزش والدینی بار کلی بر کاهش نشانه‌های اختلال نافرمانی مقابله‌ای در کودکان پیش‌دبستانی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 82-103]
  • ادراککنترل بررسی رابطه ی علّی خودکارآمدی تحصیلی و مشوقهای انگیزشی منفی با عملکرد تحصیلی با میانجیگری ادراک کنترل، ارزش تکلیف، امید و ناامیدی در دانشآموزان دختر سال دوم دبیرستان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 83-100]
  • ارزیابی حل مسئله مدل‌یابی ساختاری رابطه‌ی خودکارآمدی، فراشناخت با ارزیابی حل مسأله‌ی دانش‌آموزان متوسطه [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 106-121]
  • ارزش تکلیف بررسی رابطه ی علّی خودکارآمدی تحصیلی و مشوقهای انگیزشی منفی با عملکرد تحصیلی با میانجیگری ادراک کنترل، ارزش تکلیف، امید و ناامیدی در دانشآموزان دختر سال دوم دبیرستان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 83-100]
  • استفاده آسیب زا از تلفن همراه استفاده آسیب زا و نوع کاربری تلفن همراه در دانش‌آموزان دبیرستانی و رابطه آن با عملکرد تحصیلی و انگیزش پیشرفت [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 122-136]
  • اسنادهای علی اثر بازآموزی اسنادی بر باورهای هوشی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دختر دبیرستانی دارای تجدیدی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 68-82]
  • اضطراب اجتماعی اثربخشی رویکرد روایت درمانی بر اضطراب اجتماعی و عزت‌نفس دانش‌آموزان دختر دوره‌ی راهنمایی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 61-73]
  • اضطراب امتحان تأثیرآموزش مدیریت زمان بر اضطراب امتحان و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشآموزان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 131-144]
  • اضطراب امتحان مقایسه‏ ی تأثیر روش‌های آموزشی کاهش استرس مبتنی بر ذهن‏آگاهی و مهارت‌های مطالعه بر اضطراب امتحان دانش‏آموزان [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 104-121]
  • اضطراب امتحان بررسی نقش احساس کنترل، حمایت اجتماعی و سلامت عمومی در اضطراب امتحان دانش‌آموزان دختر پایه‌ی سوم مقطع متوسطه شهرستان ارومیه [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 143-156]
  • اضطراب صفت/ حالت نقش سیستم‌های فعال‌سازی/ بازداری رفتاری در پیش بینی اضطراب حالت/ صفت دانش‌آموزان مقطع متوسطه [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 21-36]
  • افت تحصیلی اثر بازآموزی اسنادی بر باورهای هوشی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دختر دبیرستانی دارای تجدیدی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 68-82]
  • افسردگی مقایسه‌ی اثر بخشی روش‌های آموزش خود- دلسوزی شناختی و درمان متمرکز بر هیجان بر بهبود سلامت جسمانی و روانی دانش‌آموزان مبتلا به افسردگی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 153-169]
  • افسردگی اثربخشی رفتار درمانی دیالکتیک در کاهش افسردگی و افکار خودکشی دانش‌آموزان دختر [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 74-85]
  • افکار خودکشی اثربخشی رفتار درمانی دیالکتیک در کاهش افسردگی و افکار خودکشی دانش‌آموزان دختر [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 74-85]
  • الگوی تدریس رابطه سبک های یادگیری با الگوی تدریس انطباقی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 101-115]
  • الگوی تدریس انطباقی رابطه سبک های یادگیری با الگوی تدریس انطباقی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 101-115]
  • امید بررسی رابطه ی علّی خودکارآمدی تحصیلی و مشوقهای انگیزشی منفی با عملکرد تحصیلی با میانجیگری ادراک کنترل، ارزش تکلیف، امید و ناامیدی در دانشآموزان دختر سال دوم دبیرستان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 83-100]
  • امید اثر بخشی آموزش گروهی مبتنی بر رویکرد امید درمانی بر افزایش امید و بهزیستی روان شناختی دانش آموزان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 116-130]
  • امید رابطه بین امید ،خوش‌بینی و معنای تحصیل با عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان دوره پیش دانشگاهی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 137-152]
  • امیددرمانی اثر بخشی آموزش گروهی مبتنی بر رویکرد امید درمانی بر افزایش امید و بهزیستی روان شناختی دانش آموزان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 116-130]
  • انتقام تبیین نقش اثربخشی مداخله‌ی بخشش فرایندمحور در کاهش انگیزه‌های انتقام جویی و دوری گزینی دانش‌آموزان پسر دوره‌ی راهنمایی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 170-185]
  • انگیزش رابطه بین جهت‌گیری‌های انگیزشی(درونی، بیرونی و بی‌انگیزشی) و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان در درس زبان انگلیسی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 38-60]
  • انگیزش پیشرفت نقش راهبردهای فراشناختی خواندن و عادت های مطالعه در انگیزش پیشرفت دانش آموزان دختر [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 22-36]
  • انگیزش پیشرفت استفاده آسیب زا و نوع کاربری تلفن همراه در دانش‌آموزان دبیرستانی و رابطه آن با عملکرد تحصیلی و انگیزش پیشرفت [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 122-136]
  • انگیزش پیشرفت تحصیلی تأثیرآموزش مدیریت زمان بر اضطراب امتحان و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشآموزان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 131-144]
  • انگیزش تحصیلی اثربخشی آموزش مدیریت والدین بر انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال بیش فعالی/کم توجهی [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 128-142]

ب

  • بازآموزی اسنادی اثر بازآموزی اسنادی بر باورهای هوشی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دختر دبیرستانی دارای تجدیدی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 68-82]
  • بازداری اثربخشی قصه درمانی مبتنی بر کنش‌های اجرایی بر بهبود بازداری و برنامه‌ریزی/سازماندهی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/فزون‌کنشی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 186-204]
  • بازداری رفتاری نقش سیستم‌های فعال‌سازی/ بازداری رفتاری در پیش بینی اضطراب حالت/ صفت دانش‌آموزان مقطع متوسطه [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 21-36]
  • باورهای هوشی افزایشی اثر بازآموزی اسنادی بر باورهای هوشی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دختر دبیرستانی دارای تجدیدی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 68-82]
  • باورهای هوشی ذاتی اثر بازآموزی اسنادی بر باورهای هوشی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دختر دبیرستانی دارای تجدیدی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 68-82]
  • بدشکلی بدن نقش پردازش اطلاعات و سبک‌های اسناد در پیش بینی کیفیت زندگی دانش‌آموزان دارای بدشکلی بدن [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 111-127]
  • برنامه ریزی تأثیرآموزش مدیریت زمان بر اضطراب امتحان و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشآموزان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 131-144]
  • برنامه‌ریزی/ سازماندهی اثربخشی قصه درمانی مبتنی بر کنش‌های اجرایی بر بهبود بازداری و برنامه‌ریزی/سازماندهی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/فزون‌کنشی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 186-204]
  • بهزیستی روان شناختی اثر بخشی آموزش گروهی مبتنی بر رویکرد امید درمانی بر افزایش امید و بهزیستی روان شناختی دانش آموزان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 116-130]

پ

  • پرسش نامه پیوند با مدرسه در دانش آموزان (SBQ) ساخت و آماده سازی پرسش نامه ی پیوند با مدرسه [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 55-67]
  • پرسشنامه‌ی مقیاس جهت‌گیری‌های انگیزشی زبان (LLOS-IEA) رابطه بین جهت‌گیری‌های انگیزشی(درونی، بیرونی و بی‌انگیزشی) و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان در درس زبان انگلیسی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 38-60]
  • پیشرفت تحصیلی مدل‌سازی ساختاری تأثیر آرزوهای تحصیلی بر نابرابری آموزشی در بین دانش‌آموزان دختر و پسر مقطع پیش‌دانشگاهی [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 37-50]
  • پیشرفت تحصیلی ریاضی مدل‌یابی ساختاری رابطه خود-تنظیمی و هوش هیجانی بر پیشرفت تحصیلی ریاضی با میانجیگری خودکارآمدی [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 73-91]
  • پنج عامل شخصیت بررسی همه‌گیرشناسی رفتارهای بیمارگونه‌ی خوردن و ارتباط آن با پنج عامل بزرگ شخصیت در دانش‌آموزان دختر [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 67-81]

ت

  • تاب‌آوری تاب‌آوری و هوش معنوی به منزله‌ی متغیرهای پیش‌بین خودکارآمدی تحصیلی در دانش‌آموزان شهری و روستایی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 205-225]
  • تاب‌آوری ارتباط تنظیم هیجان و تاب‌آوری با بهزیستی روان‌شناختی در دانش‌آموزان [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 51-72]
  • تعلل ورزی تحصیلی رابطه ی خودبخششی و عواطف مثبت و منفی با تعل لورزی تحصیلی دانش آموزان سال سوم متوسطه [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 6-21]
  • تعهد حرفه‌ای تبیین نقش ویژگی‌های محیط شغلی و ساختار سازمانی مدارس بر تعهد سازمانی و تعهد حرفه‌ای دبیران [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 27-47]
  • تعهد سازمانی نقش توانمندسازی روان شناختی و تعهد سازمانی بر فرسودگی شغلی معلمان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 37-54]
  • تعهد سازمانی تبیین نقش ویژگی‌های محیط شغلی و ساختار سازمانی مدارس بر تعهد سازمانی و تعهد حرفه‌ای دبیران [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 27-47]
  • تفکر تأملی اثربخشی آموزش به روش سؤالات هدفمند بر عملکرد ریاضی و تفکر [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 240-252]
  • تقلّب ارتباط عوامل فردی و موقعیتی با تقلّب دانش‌آموزان پایه‌ی پنجم ابتدایی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 6-20]
  • تنظیم هیجان ارتباط تنظیم هیجان و تاب‌آوری با بهزیستی روان‌شناختی در دانش‌آموزان [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 51-72]
  • توانمندسازی روان شناختی نقش توانمندسازی روان شناختی و تعهد سازمانی بر فرسودگی شغلی معلمان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 37-54]

ج

  • جهت‌گیری‌های انگیزشی رابطه بین جهت‌گیری‌های انگیزشی(درونی، بیرونی و بی‌انگیزشی) و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان در درس زبان انگلیسی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 38-60]
  • جو روانی- اجتماعی آزمون مدل نقش میانجی‌گرانه‌ی خودتنظیمی در رابطه‌ی بین جو روانی اجتماعی کلاس و ناسازگاری کلاسی دانش‌آموزان دوره‌ی راهنمایی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 21-37]

ح

  • حمایت اجتماعی بررسی نقش احساس کنترل، حمایت اجتماعی و سلامت عمومی در اضطراب امتحان دانش‌آموزان دختر پایه‌ی سوم مقطع متوسطه شهرستان ارومیه [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 143-156]

خ

  • خستگی هیجانی نقش توانمندسازی روان شناختی و تعهد سازمانی بر فرسودگی شغلی معلمان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 37-54]
  • خلاقیت بررسی رابطه‌ی منبع کنترل و عزت نفس با خلاقیت در دانش‌آموزان دبیرستان‌های شهر اردکان [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 6-21]
  • خود بخششی رابطه ی خودبخششی و عواطف مثبت و منفی با تعل لورزی تحصیلی دانش آموزان سال سوم متوسطه [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 6-21]
  • خودتنظیمی مدل‌یابی ساختاری رابطه خود-تنظیمی و هوش هیجانی بر پیشرفت تحصیلی ریاضی با میانجیگری خودکارآمدی [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 73-91]
  • خودتنظیمی و ناسازگاری آزمون مدل نقش میانجی‌گرانه‌ی خودتنظیمی در رابطه‌ی بین جو روانی اجتماعی کلاس و ناسازگاری کلاسی دانش‌آموزان دوره‌ی راهنمایی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 21-37]
  • خودکارآمدی تبیین نقش اثر بخشی آموزش مهارت‌های مقابله‌ای بر خودکارآمدی و عزت نفس دانش‌آموزان پسر پایه‌ی اول دوره‌ی متوسطه [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 226-239]
  • خودکارآمدی مدل‌یابی ساختاری رابطه‌ی خودکارآمدی، فراشناخت با ارزیابی حل مسأله‌ی دانش‌آموزان متوسطه [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 106-121]
  • خودکارآمدی مدل‌یابی ساختاری رابطه خود-تنظیمی و هوش هیجانی بر پیشرفت تحصیلی ریاضی با میانجیگری خودکارآمدی [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 73-91]
  • خودکارآمدی تحصیلی بررسی رابطه ی علّی خودکارآمدی تحصیلی و مشوقهای انگیزشی منفی با عملکرد تحصیلی با میانجیگری ادراک کنترل، ارزش تکلیف، امید و ناامیدی در دانشآموزان دختر سال دوم دبیرستان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 83-100]
  • خودکارآمدی تحصیلی تاب‌آوری و هوش معنوی به منزله‌ی متغیرهای پیش‌بین خودکارآمدی تحصیلی در دانش‌آموزان شهری و روستایی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 205-225]
  • خوش‌بینی رابطه بین امید ،خوش‌بینی و معنای تحصیل با عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان دوره پیش دانشگاهی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 137-152]

د

  • دانش‌آموز ارتباط عوامل فردی و موقعیتی با تقلّب دانش‌آموزان پایه‌ی پنجم ابتدایی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 6-20]
  • دانش آموزان در دانش آموزان (SBQ) ساخت و آماده سازی پرسش نامه ی پیوند با مدرسه [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 55-67]
  • دانش‌آموزان ابتدایی آموزش از طریق بازی بر بهبود نگرش ریاضی دانش‌آموزان دختر مقطع ابتدایی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 122-135]
  • دانش‌آموزان شهری و روستایی تاب‌آوری و هوش معنوی به منزله‌ی متغیرهای پیش‌بین خودکارآمدی تحصیلی در دانش‌آموزان شهری و روستایی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 205-225]
  • دانش‌آموزان متوسطه استفاده آسیب زا و نوع کاربری تلفن همراه در دانش‌آموزان دبیرستانی و رابطه آن با عملکرد تحصیلی و انگیزش پیشرفت [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 122-136]
  • درماندگی آموخته شده اثر بازآموزی اسنادی بر باورهای هوشی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دختر دبیرستانی دارای تجدیدی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 68-82]
  • درمان متمرکز بر هیجان مقایسه‌ی اثر بخشی روش‌های آموزش خود- دلسوزی شناختی و درمان متمرکز بر هیجان بر بهبود سلامت جسمانی و روانی دانش‌آموزان مبتلا به افسردگی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 153-169]
  • دوری گزینی تبیین نقش اثربخشی مداخله‌ی بخشش فرایندمحور در کاهش انگیزه‌های انتقام جویی و دوری گزینی دانش‌آموزان پسر دوره‌ی راهنمایی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 170-185]

ذ

  • ذهن‏آگاهی مقایسه‏ ی تأثیر روش‌های آموزشی کاهش استرس مبتنی بر ذهن‏آگاهی و مهارت‌های مطالعه بر اضطراب امتحان دانش‏آموزان [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 104-121]

ر

  • راهبردهای فراشناختی خواندن نقش راهبردهای فراشناختی خواندن و عادت های مطالعه در انگیزش پیشرفت دانش آموزان دختر [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 22-36]
  • رفتار درمانی دیالکتیک اثربخشی رفتار درمانی دیالکتیک در کاهش افسردگی و افکار خودکشی دانش‌آموزان دختر [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 74-85]
  • رفتارهای بیمارگونه‌ی خوردن بررسی همه‌گیرشناسی رفتارهای بیمارگونه‌ی خوردن و ارتباط آن با پنج عامل بزرگ شخصیت در دانش‌آموزان دختر [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 67-81]
  • روایت درمانی اثربخشی رویکرد روایت درمانی بر اضطراب اجتماعی و عزت‌نفس دانش‌آموزان دختر دوره‌ی راهنمایی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 61-73]

س

  • ساخت و اعتباریابی در دانش آموزان (SBQ) ساخت و آماده سازی پرسش نامه ی پیوند با مدرسه [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 55-67]
  • سازگاری عاطفی ارزیابی الگوی نقش مؤلفه‌های ادراکات کیفیت کلاسی در مؤلفه‌های ناسازگاری دانش‌آموزان دختر دبیرستان‌های مشهد [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 93-110]
  • سبک­های اسناد نقش پردازش اطلاعات و سبک‌های اسناد در پیش بینی کیفیت زندگی دانش‌آموزان دارای بدشکلی بدن [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 111-127]
  • سبک های یادگیری رابطه سبک های یادگیری با الگوی تدریس انطباقی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 101-115]
  • سلامت جسمانی مقایسه‌ی اثر بخشی روش‌های آموزش خود- دلسوزی شناختی و درمان متمرکز بر هیجان بر بهبود سلامت جسمانی و روانی دانش‌آموزان مبتلا به افسردگی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 153-169]
  • سلامت روان بررسی نقش احساس کنترل، حمایت اجتماعی و سلامت عمومی در اضطراب امتحان دانش‌آموزان دختر پایه‌ی سوم مقطع متوسطه شهرستان ارومیه [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 143-156]
  • سلامت روانی مقایسه‌ی اثر بخشی روش‌های آموزش خود- دلسوزی شناختی و درمان متمرکز بر هیجان بر بهبود سلامت جسمانی و روانی دانش‌آموزان مبتلا به افسردگی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 153-169]
  • سن تقویمی و جنسیت نقش هوش هیجانی، سن و جنسیت در پیش‌بینی فرسودگی شغلی مشاوران [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 48-66]

ع

  • عادت های مطالعه نقش راهبردهای فراشناختی خواندن و عادت های مطالعه در انگیزش پیشرفت دانش آموزان دختر [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 22-36]
  • عاطفه ی مثبت رابطه ی خودبخششی و عواطف مثبت و منفی با تعل لورزی تحصیلی دانش آموزان سال سوم متوسطه [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 6-21]
  • عاطفه ی منفی رابطه ی خودبخششی و عواطف مثبت و منفی با تعل لورزی تحصیلی دانش آموزان سال سوم متوسطه [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 6-21]
  • عزت نفس تبیین نقش اثر بخشی آموزش مهارت‌های مقابله‌ای بر خودکارآمدی و عزت نفس دانش‌آموزان پسر پایه‌ی اول دوره‌ی متوسطه [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 226-239]
  • عزت نفس بررسی رابطه‌ی منبع کنترل و عزت نفس با خلاقیت در دانش‌آموزان دبیرستان‌های شهر اردکان [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 6-21]
  • عزت‌نفس اثربخشی رویکرد روایت درمانی بر اضطراب اجتماعی و عزت‌نفس دانش‌آموزان دختر دوره‌ی راهنمایی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 61-73]
  • عملکرد تحصیلی استفاده آسیب زا و نوع کاربری تلفن همراه در دانش‌آموزان دبیرستانی و رابطه آن با عملکرد تحصیلی و انگیزش پیشرفت [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 122-136]
  • عملکرد تحصیلی رابطه بین امید ،خوش‌بینی و معنای تحصیل با عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان دوره پیش دانشگاهی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 137-152]
  • عملکرد ریاضی اثربخشی آموزش به روش سؤالات هدفمند بر عملکرد ریاضی و تفکر [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 240-252]
  • عوامل روان‌شناختی نقش عوامل روان‌شناختی در پیش‌بینی اختلال پرخوری [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 86-105]
  • عوامل زمینه‌ای مدل‌سازی ساختاری تأثیر آرزوهای تحصیلی بر نابرابری آموزشی در بین دانش‌آموزان دختر و پسر مقطع پیش‌دانشگاهی [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 37-50]
  • عوامل شخصی مدل‌سازی ساختاری تأثیر آرزوهای تحصیلی بر نابرابری آموزشی در بین دانش‌آموزان دختر و پسر مقطع پیش‌دانشگاهی [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 37-50]
  • عوامل فردی ارتباط عوامل فردی و موقعیتی با تقلّب دانش‌آموزان پایه‌ی پنجم ابتدایی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 6-20]
  • عوامل محیطی مدل‌سازی ساختاری تأثیر آرزوهای تحصیلی بر نابرابری آموزشی در بین دانش‌آموزان دختر و پسر مقطع پیش‌دانشگاهی [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 37-50]
  • عوامل موقعیتی ارتباط عوامل فردی و موقعیتی با تقلّب دانش‌آموزان پایه‌ی پنجم ابتدایی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 6-20]

ف

  • فراشناخت مدل‌یابی ساختاری رابطه‌ی خودکارآمدی، فراشناخت با ارزیابی حل مسأله‌ی دانش‌آموزان متوسطه [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 106-121]
  • فرسودگی شغلی نقش توانمندسازی روان شناختی و تعهد سازمانی بر فرسودگی شغلی معلمان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 37-54]
  • فرسودگی شغلی نقش هوش هیجانی، سن و جنسیت در پیش‌بینی فرسودگی شغلی مشاوران [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 48-66]

ق

  • قصه درمانی اثربخشی قصه درمانی مبتنی بر کنش‌های اجرایی بر بهبود بازداری و برنامه‌ریزی/سازماندهی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/فزون‌کنشی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 186-204]

ک

  • کاهش استرس مبتنی بر ذهن‏آگاهی مقایسه‏ ی تأثیر روش‌های آموزشی کاهش استرس مبتنی بر ذهن‏آگاهی و مهارت‌های مطالعه بر اضطراب امتحان دانش‏آموزان [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 104-121]
  • کیفیت زندگی نقش پردازش اطلاعات و سبک‌های اسناد در پیش بینی کیفیت زندگی دانش‌آموزان دارای بدشکلی بدن [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 111-127]
  • کیفیت کلاسی ارزیابی الگوی نقش مؤلفه‌های ادراکات کیفیت کلاسی در مؤلفه‌های ناسازگاری دانش‌آموزان دختر دبیرستان‌های مشهد [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 93-110]
  • کلاس درس آزمون مدل نقش میانجی‌گرانه‌ی خودتنظیمی در رابطه‌ی بین جو روانی اجتماعی کلاس و ناسازگاری کلاسی دانش‌آموزان دوره‌ی راهنمایی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 21-37]
  • کنترل تأثیرآموزش مدیریت زمان بر اضطراب امتحان و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشآموزان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 131-144]
  • کنش‌های اجرایی اثربخشی قصه درمانی مبتنی بر کنش‌های اجرایی بر بهبود بازداری و برنامه‌ریزی/سازماندهی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/فزون‌کنشی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 186-204]
  • کودکان پیش دبستانی اثربخشی آموزش والدینی بار کلی بر کاهش نشانه‌های اختلال نافرمانی مقابله‌ای در کودکان پیش‌دبستانی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 82-103]

گ

  • گفتمان ریاضی بررسی تمایز یادگیری تلفیقی با یادگیری الکترونیکی و یادگیری سنتی(چهره به چهره) در آموزش ریاضی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 7-26]

م

  • مداخله‌ی بخشش تبیین نقش اثربخشی مداخله‌ی بخشش فرایندمحور در کاهش انگیزه‌های انتقام جویی و دوری گزینی دانش‌آموزان پسر دوره‌ی راهنمایی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 170-185]
  • مدیریت زمان تأثیرآموزش مدیریت زمان بر اضطراب امتحان و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشآموزان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 131-144]
  • مسخ شخصیت و کفایت فردی نقش توانمندسازی روان شناختی و تعهد سازمانی بر فرسودگی شغلی معلمان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 37-54]
  • مشاوران مدارس نقش هوش هیجانی، سن و جنسیت در پیش‌بینی فرسودگی شغلی مشاوران [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 48-66]
  • مشوقهای انگیزشی منفی بررسی رابطه ی علّی خودکارآمدی تحصیلی و مشوقهای انگیزشی منفی با عملکرد تحصیلی با میانجیگری ادراک کنترل، ارزش تکلیف، امید و ناامیدی در دانشآموزان دختر سال دوم دبیرستان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 83-100]
  • معنای تحصیل رابطه بین امید ،خوش‌بینی و معنای تحصیل با عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان دوره پیش دانشگاهی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 137-152]
  • منبع کنترل بررسی رابطه‌ی منبع کنترل و عزت نفس با خلاقیت در دانش‌آموزان دبیرستان‌های شهر اردکان [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 6-21]
  • مهارت‌های مطالعه مقایسه‏ ی تأثیر روش‌های آموزشی کاهش استرس مبتنی بر ذهن‏آگاهی و مهارت‌های مطالعه بر اضطراب امتحان دانش‏آموزان [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 104-121]
  • مهارت‌های مقابله‌ای تبیین نقش اثر بخشی آموزش مهارت‌های مقابله‌ای بر خودکارآمدی و عزت نفس دانش‌آموزان پسر پایه‌ی اول دوره‌ی متوسطه [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 226-239]

ن

  • ناامیدی بررسی رابطه ی علّی خودکارآمدی تحصیلی و مشوقهای انگیزشی منفی با عملکرد تحصیلی با میانجیگری ادراک کنترل، ارزش تکلیف، امید و ناامیدی در دانشآموزان دختر سال دوم دبیرستان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 83-100]
  • نابرابری آموزشی مدل‌سازی ساختاری تأثیر آرزوهای تحصیلی بر نابرابری آموزشی در بین دانش‌آموزان دختر و پسر مقطع پیش‌دانشگاهی [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 37-50]
  • نشانه‌های نافرمانی اثربخشی آموزش والدینی بار کلی بر کاهش نشانه‌های اختلال نافرمانی مقابله‌ای در کودکان پیش‌دبستانی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 82-103]
  • نگرش ریاضی آموزش از طریق بازی بر بهبود نگرش ریاضی دانش‌آموزان دختر مقطع ابتدایی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 122-135]

و

  • واژه‏های کلیدی: پردازش اطلاعات نقش پردازش اطلاعات و سبک‌های اسناد در پیش بینی کیفیت زندگی دانش‌آموزان دارای بدشکلی بدن [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 111-127]
  • واژه­های کلیدی: آموزش مدیریت والدین اثربخشی آموزش مدیریت والدین بر انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال بیش فعالی/کم توجهی [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 128-142]
  • واژه‌های کلیدی: ادراک ارزیابی الگوی نقش مؤلفه‌های ادراکات کیفیت کلاسی در مؤلفه‌های ناسازگاری دانش‌آموزان دختر دبیرستان‌های مشهد [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 93-110]
  • واژه‌های کلیدی: بهزیستی روان‌شناختی ارتباط تنظیم هیجان و تاب‌آوری با بهزیستی روان‌شناختی در دانش‌آموزان [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 51-72]
  • واژه‌های کلیدی: فعال سازی رفتاری نقش سیستم‌های فعال‌سازی/ بازداری رفتاری در پیش بینی اضطراب حالت/ صفت دانش‌آموزان مقطع متوسطه [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 21-36]
  • و دانش‌آموزان ADHD اثربخشی آموزش مدیریت والدین بر انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال بیش فعالی/کم توجهی [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 128-142]
  • ویژگی‌های محیط شغلی تبیین نقش ویژگی‌های محیط شغلی و ساختار سازمانی مدارس بر تعهد سازمانی و تعهد حرفه‌ای دبیران [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 27-47]

ه

  • همه گیرشناسی بررسی همه‌گیرشناسی رفتارهای بیمارگونه‌ی خوردن و ارتباط آن با پنج عامل بزرگ شخصیت در دانش‌آموزان دختر [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 67-81]
  • هوش معنوی تاب‌آوری و هوش معنوی به منزله‌ی متغیرهای پیش‌بین خودکارآمدی تحصیلی در دانش‌آموزان شهری و روستایی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 205-225]
  • هوش هیجانی نقش هوش هیجانی، سن و جنسیت در پیش‌بینی فرسودگی شغلی مشاوران [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 48-66]
  • هوش هیجانی مدل‌یابی ساختاری رابطه خود-تنظیمی و هوش هیجانی بر پیشرفت تحصیلی ریاضی با میانجیگری خودکارآمدی [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 73-91]

ی

  • یادگیری الکترونیکی بررسی تمایز یادگیری تلفیقی با یادگیری الکترونیکی و یادگیری سنتی(چهره به چهره) در آموزش ریاضی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 7-26]
  • یادگیری تلفیقی بررسی تمایز یادگیری تلفیقی با یادگیری الکترونیکی و یادگیری سنتی(چهره به چهره) در آموزش ریاضی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 7-26]
  • یادگیری ریاضی بررسی تمایز یادگیری تلفیقی با یادگیری الکترونیکی و یادگیری سنتی(چهره به چهره) در آموزش ریاضی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 7-26]